منبع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری

منبع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری,

کلمات کلیدی

فصل دوم پایان نامه

پیشینه و فصل دوم پژوهش هوش هیجانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نمایش درمانی

مبانی نظری و فصل دوم پژوهش خود کار آمدی

مبانی نظری پژوهش شکاف دیجیتالی (فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل تعالی سازمانی EFQM

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب رایانه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتریان

مبانی نظری تحول در روانشناسی (پیشینه و فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل اگزیم بانکها (مدل آمریکایی)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مسئولیت پذیری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کم توانی ذهنی کودکان

مبانی و پیشینه نظری سازگاری و نا سازگاری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود متمایز سازی

مبانی نظری مهارت های زندگی (پیشینه و فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ریسک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعارض والد فرزندی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مبانی و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT )

مبانی نظری فناوری اطلاعات در سازمان

پیشینه و مبانی نظری پژوهش آموزش پیش دبستانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فراخنای توجه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیازسنجی آموزشی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت فرهنگ سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی

پیشینه نظری شادکامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهره وری در سازمان

  • ۰
  • ۰

ترجمه مقاله دریچه گاز الکترونیکی دو حالته برای کمک به سیستم

برچسب ها : ترجمه مقاله دریچه گاز الکترونیکی دو حالته برای کمک به سیستم , سیستم کمکی راننده –ACC– کنترل دریچه گاز – سیستم پیش بینی تطبیقی اسمیت , سیستم کمکی راننده –ACC– کنترل دریچه گاز – سیستم پیش بینی تطبیقی اسمیت

ترجمه مقاله دریچه گاز الکترونیکی دو حالته برای کمک به سیستم
دسته: پژوهش
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 2704 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 16

ترجمه مقاله دریچه گاز الکترونیکی دو حالته برای کمک به سیستم




لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

برای ارتباط با پشتیبانی از راههای زیر اقدام کنید و در کمترین زمان ممکن پاسخ بگیرید:

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما

 


ترجمه مقاله دریچه گاز الکترونیکی دو حالته برای کمک به سیستم

دریچه گاز الکترونیکی دو حالته برای کمک به سیستم


(16 صفحه متن ترجمه شده به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )

چکیده :

به طور معمول سیستم دریچه گاز الکترونیکی برای تحقیق و توسعه در سیستم خودرو ها با راننده کمکی مانند ACC مورد استفاده قرار می گیرد که ممکن است با سیستم دریچه گاز اصلی خودرو در چالش بوده و مشکلاتی را در کنترل سوئیچACC  و راننده به وجود بیاورد . به منظور غلبه بر معایب فوق این مقاله به طراحی کنترل و آزمایش سیستم دریچه گاز الکترونیکی دو حالته (DMET) پرداخته است . که می تواند به طور همزمان توسط ACC و راننده عمل کنند .ابتدا براساس سیستم موجود دریچه گاز الکترونیکی با ساختار DMET , طراحی می شود, سپس با تمرکز بر زمان تاخیر ازDMET , پیش بینی افزایشی تطبیقی براساس شناسایی تابع انتقال انجام می شود که در سیستم عملکرد پویا قرار دارد . علاوه بر این به منظور دستیابی به سوئیچ های بدون شکل بین حالت کنترل ACC و راننده , یک محدوده کنترل معرفی می شود . در نهایت عملکرد سیستم در رد یابی زاویه دریچه گاز در ACC و سوئیچینگ بین دو حالت کار توسط مجموعه ای از آز مایش ها می شود .

کلمات کلیدی : سیستم کمکی راننده – ACC – کنترل دریچه گاز – سیستم پیش بینی تطبیقی اسمیت

 مقدمه :

به عنوان بخشی از سیستم کمک راننده , سیستم کنترل تطبیقی (ACC) با هدف بهبود سطح ترافیک جریان , رانندگی ایمن و کمک به راننده ارائه شده و توجه خودروساز ها و مؤسسات تحقیقاتی در سراسر جهان را به خود جلب نمود . به منظور تحقق بخشیدن به کنترل از راه دور و درونی , باید ACC قادر به تنظیم گشتاور موتور و فشار ترمز به طور خودکار باشد . برای ارضای نیاز های اتوماتیک گشتاور موتور , موضوع کلیدی این است که توسعه الکترونیکی دستگاه کنترل دریچه گاز بتواند به طور مستقل عمل کند . به طور کلی دو روش برای رسیدن به هدف فوق وجود دارد . یکی در خودرو براساس سیستم دریچه گاز برقی است . تولید کننده خودرو و با تغییر در برنامه  ECU موتور به این هدف می رسد . اما کنترل تغییرات موتور ممکن است مزاحمت هایی را در شرایط عملیاتی موتور به وجود آورده و خواستار حجم بزرگی از کار برای بهبود باشد . علاوه بر این , آن برای بسیاری ازمؤسسات تحقیقاتی خودرو قابل استفاده نیست . چرا که به دلیل وجود برنامه ی ECU موتور پیش ساخته امکان , بازنگری در آن وجود ندارد . دیگری این است که برای اضافه کردن یک محرک موتور به سوپاپ دریچه گاز نیاز است . زاویه دریچه گاز می تواند به صورت خودکار توسط موتور به طور اضافی تنظیم شود . اما مکمل همیشه , محرک اولیه در دستگاه در تضاد بوده و سوئیچ بین دو صفحه همیشه نا مطلوب است . علاوه بر این وجه مناسب مکمل نیز یک مشکل می باشد . در این مطالعه طراحی , کنترل , آزمایش دریچه گاز الکترونیکی دو حالته (DNET) ارائه شده است . سیستم DNET می تواند توسط ACC و راننده به طور همزمان طراحی می شود  که این طراحی براساس دریچه گاز الکترونیکی اولیه ماشین است . این کار می تواند با توجه به کنترل های مختلف تغییر کند . سپس به منظور از بین بردن تاخیر زمانی در سیستم تابع انتقال کنترل شده و سپس افزایش تطبیقی شناسایی شده و پیش بینی کنترل PID طراحی می شود . برای رسیدن به سوئیچ بدون مشکل بین حالت کنتذل ACC و حالت عامل راننده , محدودیتی برای منطقه در استفاده برای کنترل PID توصیه می شود . در نهایت مجموعه ای از آزمایش ها با استفاده از وسیله نقلیه مورد آزمون به اجرا آمده و اعتبار عملکرد وجه غالب در سیستم پیشنهادی DMET به دست می آید .

Double-Mode Vehicular Electronic Throttle for Driver Assistance Systems

Abstract-Normally used electronic assistant throttle actuators

for R&D of vehicle longitudinal driver assistance systems, such
as ACC, may conflict with car's primary throttle system and
have inconvenience in switch between ACC control and driver
operating. In order to overcome the disadvantages
abovementioned, this paper addresses the design, control and
experiments of a Double-Mode Electronic Throttle (DMET)
which can be operated by ACC and driver synchronously. First,
based on the existing electronic throttle system the structure of
the DMET is designed. Then, focusing on the time delay of the
DMET, a gain-adaptive Smith predictor based on a identified
transfer function is set to get better system dynamic
performance. Furthermore, in order to achieve seamless switch
between ACC control mode and driver operating mode, a dead
zone restriction is introduced to the controller. Finally, the
system performance in tracking ACC desired throttle angle and
switching between two operating modes is confirmed by series of
experiments.
Key words-Driver assistance system; ACC; Throttle control;
Gain-adaptive Smith predictor
Abstract-Normally used electronic assistant throttle actuatorsfor R&D of vehicle longitudinal driver assistance systems, suchas ACC, may conflict with car's primary throttle system andhave inconvenience in switch between ACC control and driveroperating. In order to overcome the disadvantagesabovementioned, this paper addresses the design, control andexperiments of a Double-Mode Electronic Throttle (DMET)which can be operated by ACC and driver synchronously. First,based on the existing electronic throttle system the structure ofthe DMET is designed. Then, focusing on the time delay of theDMET, a gain-adaptive Smith predictor based on a identifiedtransfer function is set to get better system dynamicperformance. Furthermore, in order to achieve seamless switchbetween ACC control mode and driver operating mode, a deadzone restriction is introduced to the controller. Finally, thesystem performance in tracking ACC desired throttle angle andswitching between two operating modes is confirmed by series ofexperiments.Key words-Driver assistance system; ACC; Throttle control;Gain-adaptive Smith predictor


خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : ترجمه مقاله دریچه گاز الکترونیکی دو حالته برای کمک به سیستم , سیستم کمکی راننده –ACC– کنترل دریچه گاز – سیستم پیش بینی تطبیقی اسمیت

  • ۹۵/۱۲/۱۸
  • فرهاد jj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی