منبع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری

منبع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری,

کلمات کلیدی

فصل دوم پایان نامه

پیشینه و فصل دوم پژوهش هوش هیجانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نمایش درمانی

مبانی نظری و فصل دوم پژوهش خود کار آمدی

مبانی نظری پژوهش شکاف دیجیتالی (فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل تعالی سازمانی EFQM

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب رایانه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتریان

مبانی نظری تحول در روانشناسی (پیشینه و فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل اگزیم بانکها (مدل آمریکایی)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مسئولیت پذیری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کم توانی ذهنی کودکان

مبانی و پیشینه نظری سازگاری و نا سازگاری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود متمایز سازی

مبانی نظری مهارت های زندگی (پیشینه و فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ریسک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعارض والد فرزندی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مبانی و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT )

مبانی نظری فناوری اطلاعات در سازمان

پیشینه و مبانی نظری پژوهش آموزش پیش دبستانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فراخنای توجه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیازسنجی آموزشی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت فرهنگ سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی

پیشینه نظری شادکامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهره وری در سازمان

۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
بازی سازه ای مدل  رویای دختران
بازی سازه ای مدل رویای دختران

بازی سازه ای مدل رویای دختران
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی
بازی سازه ای مدل  رویای دختران

•  تعدادی از اصول و خط مشی های cogo :
•   - بیش از 90 پزشک فوق تخصص و دکترای  روان شناسی ( با گرایش شخصیت پردازی برای کودک ) در قسمت  تحقیق و توسعه (R & D )  پلی موبیل  مشغول به کار هستد .
•  - در محصولات cogo  از شخصیتهای وحشی ، ترسناک و خشن  استفاده نمی شود .
•  - کودکان را به خیال پردازی ترغیب می کند و برای تخیل و رویای گودکان  محدودیتی قایل نمی شود .
•  - در تبلیغات تجاری آن  نکات انحراف آمیزی  وجود ندارد .
•  - توازن درستی در فرم و محتوای محصولات وجود دارد  (رعایت نسبتها به طور واقعی!)
•  - سرمایه گذاری عظیمی برای  تولید قالبهای دقیق ، تکنولوژی بالا و انتخاب بهترین مواد اولیه انجام  شده است .
•  - محصولات از کیفیت بالائی برخوردار هستند.

•  موارد ذکر شده اصولی است که موفقیت ما و شرکاء ما را تضمین کرده است و cogo  اسباب بازی های تخیلی ای  را تولید می کند که بتواند استعداد های کودکان را شکوفا کرده ، توجه  آنان را به علم و دانش افزایش داده ، احساسات و عواطف آنان را به کار گرفته و مهارت هائی را  برای آینده در  آنها ایجاد کند که در آینده  سلامت ، شاد  و موفق  باشند .
•   cogo  نشان تجاری قویی در اروپای غربی و آمریکا است که جایگاه ممتازی  داشته و محصولات برجسته ای را در کشور های مختلف تولید و توزیع می کند.

•  
•     مزیتهای  cogo : طراحی دوست داشتنی ، کیفیت بسیار بالای مواد اولیه ، رعایت اصول عالی روانشناسی و جامعه شناسی و  ...
•  محصولات cogo  از کیفیت بالائی برخوردارند واز مواد  ممتاز ومقاومی تشکیل شده اند که سلامتی ، پایداری رنگ و بهداشت آنها تضمین شده است و دارای عمر طولانی می باشند.
•  رنگ محصولات به صورت چاپی نمی باشد بلکه بصورت تزریقی است ، حتی چشم ها و دهان شخصیتها به صورت تزریقی  کار شده است   "  لذا میتواند همیشه و همه جا بهترین دوست بچه ها باشد !  "
•  
•  مادر و پدرهای مهربان و با هوش  می توانند با بازی پلی موبیل فرزندانشان را  با  شغل و حرفه ای که مد نظر دارند آشنا کنند و آینده ی  کودک خود را با بازی  پلی  موبیل برنامه ریزی کنند ، در حال حاضر در خیلی از کشورهای دنیا در مهد کودک ها و مدارس ویژه  برای   "  شخصیت سازی " و " افزایش قدرت تخیل  کودکان "  از بازی cogo  استفاده می شود .
•  شامل 178 قطعه
•  مناسب برای 3سال به بالا
•  حاوی قطعات متنوع
•  از سری Dream Girls
•  شامل دو مینی فیگور
•  شامل 178 قطعه
•  پوشش رنگ مناسب در برابر فرسایش و خوردگی




  • فرهاد jj
  • ۰
  • ۰
پازل سه بعدی 180 تکه DIY مدل شهر سیدنی
پازل سه بعدی 180 تکه DIY مدل شهر سیدنی

پازل سه بعدی 180 تکه DIY مدل شهر سیدنی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 110,000  تومان
خرید پستی
پازل سه بعدی 180 تکه DIY مدل شهر سیدنی

همیشه برای آشنایی با اماکن زیبا و تاریخی و ویژگی‌های منحصربه‌فردشان، نیازی نیست که به آنجا رفته و از نزدیک آن‌ها را دید. می‌توان از طریق تماشا فیلم، عکس و یا ماکت نیز با این مناطق زیبا آشنا شد. امروزه پازل‌های سه‌بعدی بسیار محکم و باکیفیت خوب در انواع گوناگون وارد بازار شده‌اند. جنس این اسباب‌بازی‌ها، از مواد ترکیبی و مصنوعی نیست و از این نظر هیچ‌گونه آسیبی به کودکان وارد نمی‌کنند. معمولاً از جنس کاغذ و یا چوب بوده و بسیار سبک هستند و از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. پازل "سه‌بعدی 180 تکه DIY مدل شهر سیدنی" که متعلق به شرکت "دی آی وای"(DIY) است. یک جورچین، در جهت آشنایی و معرفی ساختمان اپرای سیدنی است و شامل 180 تکه از جنس کاغذ و مقوا است. این جورچین زیبا، در جهت معرفی مکان زیبا که ازلحاظ طراحی و ایده یکی از شاهکارهای جهان است، ساخته‌شده است. خانه‌ی اپرای سیدنی یکی از یکی از متمایزترین بناهای قرن بیستم ازلحاظ هنر معماری بشمار می‌رود که در شهر ساحلی سیدنی کشور استرالیا قرار دارد. این ساختمان، در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اماکن توریستی در کشور استرالیا به شمار می‌رود که در سال ۲۰۰۳۳ به خاطر همین شاهکار خود برنده جایزه معماری "پریتزکر" شد. این جایزه برابر با جایزه نوبل در رشته معماری است. ساخت این ماکت زیبا کمی مشکل بوده و مناسب برای کودکان بالای 66 سال و نوجوانان و بزرگ‌سالان است. اگر بخواهیم واقع‌بین‌تر باشیم، ساخت این جورچین زیبا مناسب برای رده‌ی سنی نوجوانان و بزرگ‌سالان و دوستداران ساختمان‌های خاص با معماری ویژه است که می‌توانند آن را ساخته و در دکور خود قرار داده و از آن لذت ببرند.

ویژگی ها:
180 قطعه
سایز کارتن: 84*37 سانتی متر
جنس: چوب و مقوا




  • فرهاد jj
  • ۰
  • ۰
برج هیجان JENGA

برج هیجان JENGA
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی

بازی جنگا یا برج هیجان JENGA

شامل ۵۴ قطعه چوبی

 

jengaa

 

بازی جنگا را یک دانشجوی انگلیسی به نام لزلی اسکات، که دوران کودکی‌اش را در آفریقا با بازی کردن با قطعه‌های ساختنی موجود در آن‌جا گذرانده بود، به وجود آورد. او این بازی را در دهه ۷۰ میلادی به انگلستان برد و به دوستانش در دانشگاه آکسفورد معرفی کرد. نام این بازی را هم از کلمه‌ای در زبان سواحیلی به معنای «ساختن» گرفته است. از سال ۱۹۸۳ میلادی که این بازی به ثبت رسیده تاکنون تعداد بسیار زیادی از آن در دنیا پخش شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است .

 

PLAY-JENGA

 

هر بسته بازی جنگا (JENGA) دارای ۵۴ قطعه چوبی است که به شکل یک برج روی هم قرار می‌گیرند. هر ردیف برج شامل سه قطعه کنار هم چیده شده است که جهت آن‌ها عمود بر قطعه‌های ردیف قبلی است. برج کامل شده دارای ۱۸ ردیف است.

فردی که برج را می‌چیند اولین حرکت را انجام می‌دهد. هر فرد باید یک قطعه از برج را بیرون کشیده و در بالای برج (در جهت درست) جاگذاری کند. از بالاترین ردیف کامل و ردیف نیمه‌ساخته بالای آن نباید قطعه‌ای برداشت. افراد به طور یکی در میان این کار را انجام می‌دهند و ارتفاع برج را تا جای ممکن زیاد می‌کنند. بازی زمانی پایان می‌یابد که فردی با برداشتن یک قطعه موجب فروریختن تمام یا قسمتی از برج شود. برنده بازی فرد قبلی است که آخرین حرکت را بدون ریختن برج انجام داده است.

JengaGame

 

چینش اولیه بازی جنگا :

۱- یک بازیکن باید برج را به کمک روکش پلاستیکی روی یک سطح صاف و محکم بسازد. در هر ردیف سه قطعه قرار می‌گیرد که جهت آن‌ها عمود بر جهت قطعه‌های ردیف قبلی است. در نهایت یک برج توپر با ۱۸ ردیف ساخته می‌شود. (در طول بازی ارتفاع برج ممکن است به بیش‌تر از دو برابر ارتقا پیدا کند.)

JENGA-BUY

 

روش بازی جنگا :

۱- شروع بازی: بازیکنی که سازه اولیه برج را ساخته است، اولین حرکت را انجام می‌دهد.

۲- حرکت بازی: هر کدام از بازیکنان در نوبت خود باید با دقت یک قطعه را از هر جایی زیر آخرین ردیف کامل بیرون بکشد و در بالای برج در جهت درست قرار دهد.
– از بالاترین ردیف کامل و ردیف نیمه‌ساخته بالای آن نباید قطعه برداشت.

۳- قوانین انجام حرکت:
– استفاده از یک دست: هنگام بیرون کشیدن قطعه‌ها فقط می‌توان از یک دست استفاده کرد. ولی می‌توان دست درگیر را عوض کرد. به عبارت دیگر در هر لحظه تنها یک دست می‌تواند با برج در تماس باشد.
– انتخاب قطعه: با جلو رفتن بازی مرکز ثقل برج جابه‌جا می‌شود و برخی قطعه‌ها آزادتر از بقیه می‌شوند و راحت‌تر بیرون می‌آیند. می‌توان با امتحان کردن چندین قطعه، قطعه‌ آزادتری را پیدا کرد و بیرون کشید. ولی اگر هنگام امتحان کردن قطعه‌‌ها،قطعه‌ای از محل خود جابه‌جا شد باید (تنها با یک دست) دوباره در محل دقیق خود قرار گیرد و سپس به قطعه دیگری دست زده شود.
– جایگذاری درست: در قرار دادن قطعه برداشته شده در بالای برج باید ردیف‌های سه تایی کامل شوند و بعد به سراغ ردیف بالاتر رفت.

۴- نوبت بازی: نوبت هرکس ۱۰ ثانیه پس از جاگذاری قطعه‌ای که برداشته و یا با تماس دست بازیکن بعدی با برج پایان می‌یابد.

۵- پایان بازی: برداشتن و جاگذاری قطعه‌ها به ترتیب ادامه می‌یابد تا وقتی که برج فروبریزد. افراد حرفه‌ای می‌توانند برج را تا ۳۶ ردیف و یا حتی بیش‌تر بالا ببرند.

برنده بازی:
آخرین فردی که در نوبت او برج برپا مانده و فرونریخته باشد برنده بازی است. فردی که برج را فروریخته است باید آن را برای بازی بعدی بسازد!

بازی تک نفره: می‌توانید برای تمرین به تنهایی بازی کنید. آیا می‌توانید پیش از فروریختن برج رکورد خود را در افزایش تعداد ردیف‌های برج بهتر کنید؟

jenga-game

دومینو : سرگرم کننده و هیجان انگیز برای تمام سنین ، بلوک ها را با کمی فاصله به اشکال دلخواه پشت سر هم قرار داده و با زدن ضربه به آخرین قطعه خراب می نمائید . این بازی برای تقویت مهارت دستی و تمرین دقت حوصله موثر است .

لگو(خانه سازی) : بلوک های چوبی را بصورت عمودی و افقی روی هم و یا کنار هم قرار داده و سازه هایی زیبا طراحی و اجرا نمائید . این بازی برای رشد مهارت دستی و خلاقیت ذهنی و تقویت هماهنگی چشم و دست موثر است

این برج برای کودکان تمرین دقت و حوصله ، تقویت مهارت جدید ، بازی آسانتر همراه با هیجان بیشتر و خلاقیت را به ارمغان می آورد و برای رشد مهارت دستی ، خلاقیت ذهنی و تقویت هماهنگی چشم و دست آنها بسیار موثر می باشد.

 

jenga-wood






  • فرهاد jj
  • ۰
  • ۰
خودکار طرح ابزار


خودکار طرح ابزار
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 10,000  تومان
خرید پستی

خودکار طرح ابزار

یک هدیه مناسب برای دانش آموزان و کسانی که دوستشان دارید..

جنس: پلاستیک با کیفیت بالا
وزن:50 گرم
مناسب جهت هدیه دادن و استفاده در محل کار و مدرسه
ضخامت نوک قلم:0.7 میلی متر




قیمت این محصول 10000 تومان

 


قیمت : 10,000  تومان
خرید پستی

  • فرهاد jj
  • ۰
  • ۰
بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying

بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی
بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying

بشقاب پرنده ای که در هوا معلق می ماند

دارای سنسور فوق العاده هوشمند

دارای چراغ های LED که هنگام پرواز روشن می شوند

دارای باطری داخلی قابل شارژ

دارای برگه راهنمای فارسی

برای اولین بار در ایران


قیمت : 40000 تومان


بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying محصول جدید و بی نظیری می باشد که حیرت همگان را بر می انگیزد. کافیست این محصول را روشن کنید تا پرواز بشقاب پرنده شروع شود و آن گاه شمایید که باید با دستتان آن را در هوا معلق نگه دارید. این محصول دارای سنسور فوق العاده هوشمند بوده و تا زمانی که دستتان را زیر آن بگیرید پرواز بشقاب پرنده ادامه خواهد داشت. بشقاب پرنده Super Flying دارای باطری داخلی قابل شارژ بوده و همچنین دارای برگه راهنمای فارسی می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول دارا بودن چراغ های LED فوق العاده زیبا می باشد که در هنگام پرواز زیبایی خاصی را به بشقاب پرنده می بخشد!




قیمت : 40000 تومان


ویژگی های بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying:
- وسیله ای بی نظیر جهت سرگرمی و بازی که فوق العاده مهیج می باشد.
- برای لذت بردن از این وسیله نیاز به هیچ تمرینی ندارید و فقط کافیست دست خود را زیر بشقاب پرنده نگه دارید تا بشقاب پرنده در هوا پرواز کرده و معلق بماند.
- دارای چراغ های LED که در هنگام پرواز روشن می شوند.
- دارای باطری داخلی قابل شارژ.
- دارای برگه راهنمای فارسی.


قیمت : 40000 تومان


بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying

بشقاب پرنده ای که در هوا معلق می ماند

دارای سنسور فوق العاده هوشمند

دارای چراغ های LED که هنگام پرواز روشن می شوند

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...









روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی


  • فرهاد jj
  • ۰
  • ۰
فانتوم بشقاب پرنده جادویی

فانتوم بشقاب پرنده جادویی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 18,000  تومان
خرید پستی

فانتوم بشقاب پرنده جادویی

phantom saucer

Phantom Saucer-بشقاب پرنده جادویی Phantom Saucer-فانتوم جادویی Phantom Saucer-فانتوم جادویی-اسباب بازی-هدیه- اسباب بازی جادویی
فانتوم جادویی

بشقاب پرنده ای که در هوا معلق می ماند

یک هدیه و اسباب بازی هیجان انگیز و شادی آفرین



یک هدیه برای همه دوستان شما و عزیزان شما, همه با دیدن این بشقاب پرنده شگفت انگیز متعجب میشوند و شما هم یک شعبده بازی حرفه ای میشوید.
                                                 
عملکرد فوق العاده فانتوم جادویی در پرواز در آسمان - هیجان بازی با این دیسک پرنده که با شناور و معلق ماندن در هوا ایجاد توهم و رمز و راز مینماید, دوستان خود را مات و حیرت زده کنید.پرتاب آن مانند یک دیسک پرنده است و چرخش آن با دستهایتان انجام میگیرد و میتوانید آنرا در هوا شناور کنید.بشقاب پرنده شگفت انگیز فانتوم جادویی یک دیسک پروازی شبیه به بشقاب کوچک میباشد که با عملکرد دو دست از سمت بالا و پایین آن, در هوا معلق باقی می ماند که بسیار زیباست
. فانتوم جادویی Phantom Saucer ، بشقاب پرنده ای که در هوا معلق می ماند و باعث سرگرم شدن شما و کودکانتان خواهد شد!

 

Phantom Saucer-بشقاب پرنده جادویی Phantom Saucer-فانتوم جادویی Phantom Saucer-فانتوم جادویی-اسباب بازی-هدیه- اسباب بازی جادویی

 

 فانتوم جادویی چیست؟

یک دیسک پروازی شبیه به بشقاب کوچک میباشد.
که با عملکرد دو دست از سمت بالا و پایین آن, در هوا معلق باقی می ماند .
 با خرید فانتم جادویی دوستانتان را شگفت زده کنید.


 

Phantom Saucer-بشقاب پرنده جادویی Phantom Saucer-فانتوم جادویی Phantom Saucer-فانتوم جادویی-اسباب بازی-هدیه- اسباب بازی جادویی



چگونگی عملکرد فانتوم جادویی phantom saucer:
 

  •     وسیله ای برای شعبده بازی که هیچ گونه موتور الکترونیکی ندارد.
  •     این وسیله توسط نخ نامرئی که به پشت گوش وصل می شود در هوا حالت معلق به خود میگیرد.
  •     برای لذت بردن از این وسیله نیاز به تمرین و ممارست دارید.

Phantom Saucer-بشقاب پرنده جادویی Phantom Saucer-فانتوم جادویی Phantom Saucer-فانتوم جادویی-اسباب بازی-هدیه- اسباب بازی جادویی


فقط به بشقاب پرنده نگاه کنید تا گردش آن و معلق ماندن را در فضا را ببینید، وقتی این فانتوم جادویی را راه میندازید، در نگاه اول خیلی ها فکر می کنند که شما یک جادوگرید! با فانتوم جادویی دوستان و اعضای خانواده خود را حیرت زده کنید! اگر به دنبال یک  هدیه مناسب برای تولد کودک خود می گردید می توانید فانتوم جادویی را خریداری نمایید. فانتوم جادویی بشقاب پرنده ایست که بر اثر حرکت دو دست در هوا معلق باقی می ماند و اطرفیان را شگفت زده می نماید. اگر می خواهید کودک شما یک ابزار سرگرمی متفاوت و جدید داشته باشد فانتوم جادویی قطعا انتخاب مناسبی خواهد بود.  با در دست داشتن این فانتوم جادویی دوستان خود را به یک بازی شاد و مفرح دعوت نمایید. شادی و هیجان تاثیرات مثبتی بر روی روحیه کودکان می گذارد پس اگر علاوه بر سلامت جسم به سلامت روحی و روانی کودک خود اهمیت می دهید. باید به دنبال روشهای مختلف شاد سازی کودک خود باشید .شما با خرید فانتوم جادویی می توانید به هدف خود برسید و کودکتان را شاد نمایید. دنبال یک هدیه ی مناسب برای جشن تولد کودک می گردید؟ ما به شما یک اسباب بازی فوق العاده را پیشنهاد می کنیم! فانتوم جادویی شگفت انگیز! این اسباب بازی فوق العاده هر کودک و یا حتی بزرگسالی را خوشحال می کند!

 

Phantom Saucer-بشقاب پرنده جادویی Phantom Saucer-فانتوم جادویی Phantom Saucer-فانتوم جادویی-اسباب بازی-هدیه- اسباب بازی جادویی

 

فانتوم جادویی phantom saucer به راحتی در هوا معلق می ماند!

فانتوم جادویی همه را حیرت زده می کند !

فانتوم جادویی هدیه ای مناسب برای کودکان و نوجوانان !

قیمت این محصول 18000 تومان




  • فرهاد jj
  • ۰
  • ۰
اسکوتر زیگزاگی اصل
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی

اسکوتر کودک  دابل زیگزاگ

zigzag

اسکوتر کودک زیگزاگ چهار چرخ

اسکوتر زیگزاگی وسیله ای بسیار جذاب و هیجان انگیز برای کودکان دلبندتان می باشد.

به وسیله ی این اسکوتر توده های ماهیچه ای پاهای فرزندتان بسیار قوی خواهد شد و شما نیز با خرید دستگاه اسکوتر زیگزاگ ضمن آموزش و بازی, کودک خود را به ورزش تشویق خواهید کرد.
این محصول بدون نیاز تماس پا با زمین با حالت زیگزاگ به حرکت در می آید و دارای یک پدال ترمز در جلوی خود می باشد.

 

 

ویژگی و فواید اسکوتر کودک دبل زیگ زاگ:
 

  • بازی با اسکوتر مهارت‌های اجتماعی کودک شما را ارتقا می‌بخشد.
  • بازی با اسکوتر به کودک کمک می‌کند تا هیجان خود را تخلیه کند.
  • بازی با اسکوتر رشد جسمانی کودک شما را افزایش می‌دهد.
  • بازی با اسکوتر قوه تخیل کودک شما را پی ریزی می‌کند.

 

  اسکوتر کودک  زیگزاگی دابل چه فرقی با اسکوتر کودک ساده دابل دارد؟

.

 

اسکوتر کودک  زیگزاگی

هدیه ای خارق العاده برای کودکان

 

مشخصات فنی اسکوتر مدل دبل زیگ زاگ:
 

  •     قابلیت هدایت اسکوتر به‌وسیله پاها
  •     فاصله دو محور چرخ: 68 سانتی‌متر
  •     جنس بدنه: ترکیب فلز و پلاستیک
  •     جنس دستگیره فرمان: پلاستیک
  •     طول دسته فرمان: 27 سانتی‌متر
  •     وزن قابل تحمل: 50 کیلوگرم
  •     عرض بدنه: 21 سانتی‌متر
  •     قطر چرخ: 120 میلی‌متر
  •     جنس چرخ: پلی یورتان
  •     نوع فرمان: قابل تنظیم
  •     نوع ترمز: پدالی
  •     دارای چهارچرخ
  •     ترمز: دارد

اندازه و ابعاد اسکوتر کودک زیگزاگی

اسکوتر کودک زیگزاگی  در دو رنگ آبی و صورتی


 

 

اسکوتر کودک زیگزاگی

اسکوتر کودک زیگ زاگی در دو رنگ آبی و صورتی در حال حاضر موجود می باشد.

اسکوتر کودک زیگ زاگی در دو رنگ آبی و صورتی

اسکوتر کودک زیگزاگ zigzag

هدیه ای بسیار جذاب و هیجان انگیز برای کودک دلبندتان


قیمت این محصول 150000 تومان

اسکوتر کودک زیگ زاگی در دو رنگ آبی و صورتی در حال حاضر موجود می باشد در قسمت پیغام ذکر کنید.

  این مدل چراغ دار نیست چرخ ها ساده می باشد



قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی
  • فرهاد jj
  • ۰
  • ۰
هک بازی CLASH OF CLANS
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 5,000  تومان
خرید پستی

توجه : برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی میتوانید هک بازی کلش آف کلنز را دانلود کنید

هک بازی CLASH OF CLANS

این فرصتی ویژه و تصادفی است که برای یک تعداد از کاربران اتفاق می افتد

قیمت مناسب نسبت به سایتهای دیگر

هدیه ویژه : دانلود برنامه پولی نقشه ساز برای بازی

قیمت برای شما : فقط 5 هزار تومان

behmelody behmelody

ویژگی های نسخه هک شده بازی به شرح زیر میباشد

بی نهایت GEM / بی نهایت منابع (طلا – اکسیر – دارک اکسیر) / امکان حمله بصورت آنلاین / سیو کردن تمامی مراحل بازی / بدون نیاز به روت

نکات آموزش :

آموزش استفاده از فایل هک بازی قرار داده شده است
برای تمامی دستگاههای اندروید فایل هک خریداری شده است.
فایل هک کلش از یک سایت خارجی به قیمت 300 دلار خریداری شده است که همین امر باعث شده که ما با قیمت ناچیز در بین سایتهای دیگر امکان خرید را برای شما فرهم کنیم.

دانلود فایل هک و آموزش بلافاصله بعد از خرید

هم در ایمیل شما و هم در لینک دانلود نشان داده خواهد شد.

قابلیت های این نرم افزار:

۱٫ نامحدود سازی منابع جم شما که در حال حاضر در ایران به قیمت حداقل ۲۰ هزار تومان برای ۵۰۰ جم و در خارج از کشور به قیمت ۵ دلار فروش می رود. میلیاردها جم !

۲٫ نامحدودسازی منابع پول(طلا یا کوین) که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به طلا کنید. میلیاردها طلا با فقط یک کلیک.

۳٫ نامحدودسازی منابع اکسیر که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به اکسیر کنید. میلیاردها اکسیر با فقط یک کلیک.

۴٫ امکان فعال کردن حالت آنلاین و جلوگیری از اتک خوردن و حمله دیگران به شما ! فقط کافی است گزینه آنلاین بودن را تیک زده بشاید سپس کسی قادر به حمله به شما نخواهد بود.

۵٫ حمله آزمایشی: این برنامه قابلیت حمله آزمایشی و اتک آزمایشی را دارد. یعنی شما اتک میزنید و قابلیت سربازان خودرا در اتک و استراتژی خود را میسنجید اما حمله شما ثبت نمی شود ، با این امکان در صورت خوب بودن استراتژی اتک شما با بهترین روش ممکن حمله میکنید و بیشترین بازده را کسب خواهید کرد. شما می توانید با استفاده از این برنامه تا ۲۵ ثانیه به هر دهکده ای در کلن وار و یا در اتک ها حمله کنید بدون اینکه حمله شما ثبت شود .

۶٫ قسمتی برای برترین چیدمان مپ های کلش آف کلنز برای تان هال های مختلف. در این قسمت قادر به مشاهده بهترین چیدمان ها در لول های مختلف هستید.

عکسی از موبایل شخصی بنده:
http://www.takshop91.us/uploads/1717_1431065482.jpg
عکس اکانتی که در چند دقیقه به این قدرت رسیده است در لول ۹ !
http://www.takshop91.us/uploads/1717_1431058865.jpg

برای نصب بازی هک شده کافیست نسخه نصب شده را از گوشی خود پاک کرده و این نسخه را نصب نمائید.

 

برای خرید و دانلود آنی میتوانید از دکمه خرید زیر استفاده کنید...

از لینک زیر خریداری می کنید بعد مشخصات خود را وارد کنید لینک دانلود برای شما ایمیل می شود

سفارش هک بازی فقط و فقط 5 هزار تومان

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امیدواریم از خرید و بازی لذت ببرید



قیمت : 5,000  تومان
خرید پستی
  • فرهاد jj
  • ۰
  • ۰
کیسه بوکس بادی کودک
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی

کیسه بوکس بادی کودک

  محصولی از شرکت اینتکس می باشد که با طراحی ظاهری متفاوتی عرضه شده است. ارتفاع این کیسه بوکس 86 سانتی متر و قطر آن 51 سانتی متر می باشد که با خالی کردن باد آن به بسته ای بسیار کوچک با حمل بسیار آسان تبدیل می شود. در قسمت زیرین این کیسه بوکس یک محفظه آب قرار داده شده تا بتواند تعادل آن را در حالت ایساده حفظ کرد و در صورت عدم استفاده نیز می توانید آب درونی آن را خالی کنید تا حمل ان ساده تر باشد. نصب و راه اندازی کیسه بوکس در کمتر از یک دقیقه امکان پذیر بوده و به سادگی انجام می شود. چنس رویه ان نیز از PVC دو لایه می باشد. 

 
 نوع  طرح دار
 قطر  51 سانتی متر
 ارتفاع  86 سانتی متر
 وزن  100 گرم
 جنس رویه  پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف  شن مخصوص نگهدارنده
 شرکت تولید کننده  اینتکس
 سایر ویژگی ها

 مناسب کودکان

 دارای دو دستکش مخصوص

 بدنه ضد آب

 قابل استفاده در هر مکان

 دارای گارانتی

 اقلام همراه  دستکش مخصوص

 



قیمت این محصول 20000 تومان



قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی
  • فرهاد jj
  • ۰
  • ۰
گوشی کودک تاچ می Touch Me
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 18,000  تومان
خرید پستی

   

گوشی کودک تاچ می Touch Me

وسیله ای سرگرم کننده واموزنده برای کودکان شما

طراحی شده متناسب با ارگونومی دستان کودکان شما

بازی گربه سخنگو یا همان تام سخنگو

دارای اهنگ های بسیار زیبای بچه گانه

دارای دکمه های لمسی واقعی

دارای ضبط صدا

امکانات گوشی:

  • زنگ دار
  • ضبط مکالمات
  • آهنگ های شاد انگلیسی
  • اموزش زبان انگلیسی به کودکان
  • دارای چراغ قوه
قیمت: 33600تومان
قیمت : 18000 تومان
گوشی کودک تاچ می Touch Me
این گوشی نه تنها برای سرگرمی میباشد بلکه وسیله ای آموزشی برای کودک شما هست . این موبایل لمسی در حافظه خود آموزش زبان انگلیسی ,ضبط و تکرار کلمه , منو تفریحی مثل زنگ , سخنگوی خنده دار گربه و غیره … هست . همچنین این گوشی دارای امکان لمس گربه میباشد که با لمس قسمتهای مختلف گربه صداش رو رو سر خود میذاره و شما رو میخندونه ..
اگر به دنبال یک گوشی لمسی زیبا و شیک برای فرزند خود هستید اگر میخواهید یک هدیه زیبا به عزیزانتان بدید پیشنهاد ما موبایل لمسی بچه گانه تام سخنگو می باشد.

موبایل لمسی گربه سخنگو دارای ظاهری شبیه Samsung Galaxy S4 داشته و دارای10 امکانات متفاوت میباشد .

قیمت: 33600تومان
قیمت : 18000 تومان
گوشی کودک تاچ می Touch Me

خرید اینترنتی گوشی لمسی بچه گانه

گوشی لمسی کودکانه گربه سخنگو که در سال ۲۰۱۵ تولید و وارد بازار شده است یکی از اسباب بازی های مفید کودکان محسوب می شود.

خرید گوشی کودکانه تاچ می Touch Me فقط 25000تومان , خرید اینترنتی مویایل کودک تاچ می Touch Me, موبایل بچگانه تاچ می, گوشی بچگانه تام سخنگو, گوشی کودکانه تام سخنگو, گوشی لمسی تاچ می برای بچه ها, تلفن همراه لمسی کودکانه تاچ می ماهواره ای, خرید اینترنتی گوشی لمسی سامسونگ, خرید اینترنتی موبایل بچه گانه, خرید اینترنتی موبایل لمسی, خرید اینترنتی گوشی, خرید اینترنتی گوشی ارزان, خرید اینترنتی گوشی بچه گانه, خرید اینترنتی گوشی لمسی, خرید اینترنتی گوشی لمسی کودکان, خرید اینترنتی گوشی کودکانه, خرید پستی گوشی بچه گانه, فروش اینترنتی موبایل, فروش اینترنتی موبایل بچه گانه, فروش اینترنتی گوشی بچه گانه, فروشگاه اینترنتی موبایل, قیمت موبایل بچه گانه, قیمت گوشی بچه گانه


قیمت 18000 تومان

 این گوشی نه تنها برای سرگرمی میباشد بلکه وسیله ای آموزشی برای کودک شما هست .
این موبایل لمسی در حافظه خود آموزش زبان انگلیسی ,ضبط و تکرار کلمه , منو تفریحی مثل زنگ , سخنگوی خنده دار گربه و غیره … هست .
همچنین این گوشی دارای امکان لمس گربه میباشد که با لمس قسمتهای مختلف گربه صداش رو رو سر خود میذاره و شما رو میخندونه .
خرید گوشی کودکانه تاچ می Touch Me فقط 25000تومان , خرید اینترنتی مویایل کودک تاچ می Touch Me, موبایل بچگانه تاچ می, گوشی بچگانه تام سخنگو, گوشی کودکانه تام سخنگو, گوشی لمسی تاچ می برای بچه ها, تلفن همراه لمسی کودکانه تاچ می ماهواره ای, خرید اینترنتی گوشی لمسی سامسونگ, خرید اینترنتی موبایل بچه گانه, خرید اینترنتی موبایل لمسی, خرید اینترنتی گوشی, خرید اینترنتی گوشی ارزان, خرید اینترنتی گوشی بچه گانه, خرید اینترنتی گوشی لمسی, خرید اینترنتی گوشی لمسی کودکان, خرید اینترنتی گوشی کودکانه, خرید پستی گوشی بچه گانه, فروش اینترنتی موبایل, فروش اینترنتی موبایل بچه گانه, فروش اینترنتی گوشی بچه گانه, فروشگاه اینترنتی موبایل, قیمت موبایل بچه گانه, قیمت گوشی بچه گانه
اگر به دنبال یک گوشی لمسی زیبا و شیک برای فرزند خود هستید اگر میخواهید یک هدیه زیبا به عزیزانتان بدید پیشنهاد ما موبایل لمسی بچه گانه تام سخنگو می باشد.
موبایل لمسی گربه سخنگو دارای ظاهری شبیه Samsung Galaxy S4 داشته و دارای۱۰ امکانات متفاوت میباشد .


قیمت 18000 تومان


خرید گوشی کودکانه تاچ می Touch Me فقط 25000تومان , خرید اینترنتی مویایل کودک تاچ می Touch Me, موبایل بچگانه تاچ می, گوشی بچگانه تام سخنگو, گوشی کودکانه تام سخنگو, گوشی لمسی تاچ می برای بچه ها, تلفن همراه لمسی کودکانه تاچ می ماهواره ای, خرید اینترنتی گوشی لمسی سامسونگ, خرید اینترنتی موبایل بچه گانه, خرید اینترنتی موبایل لمسی, خرید اینترنتی گوشی, خرید اینترنتی گوشی ارزان, خرید اینترنتی گوشی بچه گانه, خرید اینترنتی گوشی لمسی, خرید اینترنتی گوشی لمسی کودکان, خرید اینترنتی گوشی کودکانه, خرید پستی گوشی بچه گانه, فروش اینترنتی موبایل, فروش اینترنتی موبایل بچه گانه, فروش اینترنتی گوشی بچه گانه, فروشگاه اینترنتی موبایل, قیمت موبایل بچه گانه, قیمت گوشی بچه گانه

                                mihan-market.com

مشخصات کلی گوشی لمسی بچگانه گربه سخنگو :

مشخصات اسمی : Talking cat toy phone

گارانتی تعویض : دارد

امکانات گوشی : زنگ دار – دارای چراغ قوه – ضبط مکالمات – لمس کردن گربه – آهنگ های شاد انگلیسی – اموزش انگلیسی – در اوردن صدا گربه -رنگ های مختلف – تصویر سه بعدی ( ۳D ) - مدل گوشی کالکسی ( Samsung Galaxy S4 ) .

جعبه اورجینال : دارد

سال تولید : ۲۰۱۵

وسیله ای سرگرم کننده واموزنده برای کودکان شما

طراحی شده متناسب با ارگونومی دستان کودکان شما

خرید ارزان گوشی لمسی بچه گانه

خرید گوشی کودکانه تاچ می Touch Me فقط 25000تومان , خرید اینترنتی مویایل کودک تاچ می Touch Me, موبایل بچگانه تاچ می, گوشی بچگانه تام سخنگو, گوشی کودکانه تام سخنگو, گوشی لمسی تاچ می برای بچه ها, تلفن همراه لمسی کودکانه تاچ می ماهواره ای, خرید اینترنتی گوشی لمسی سامسونگ, خرید اینترنتی موبایل بچه گانه, خرید اینترنتی موبایل لمسی, خرید اینترنتی گوشی, خرید اینترنتی گوشی ارزان, خرید اینترنتی گوشی بچه گانه, خرید اینترنتی گوشی لمسی, خرید اینترنتی گوشی لمسی کودکان, خرید اینترنتی گوشی کودکانه, خرید پستی گوشی بچه گانه, فروش اینترنتی موبایل, فروش اینترنتی موبایل بچه گانه, فروش اینترنتی گوشی بچه گانه, فروشگاه اینترنتی موبایل, قیمت موبایل بچه گانه, قیمت گوشی بچه گانه


قیمت 18000 تومان

تقویت خلاقیت وذهن کودکانتان

کاربا ۳عدد باطری قلمی

وسیله ای فوقالعاده و ایده ال برای فرزند شما

خرید گوشی کودکانه تاچ می Touch Me فقط 25000تومان , خرید اینترنتی مویایل کودک تاچ می Touch Me, موبایل بچگانه تاچ می, گوشی بچگانه تام سخنگو, گوشی کودکانه تام سخنگو, گوشی لمسی تاچ می برای بچه ها, تلفن همراه لمسی کودکانه تاچ می ماهواره ای, خرید اینترنتی گوشی لمسی سامسونگ, خرید اینترنتی موبایل بچه گانه, خرید اینترنتی موبایل لمسی, خرید اینترنتی گوشی, خرید اینترنتی گوشی ارزان, خرید اینترنتی گوشی بچه گانه, خرید اینترنتی گوشی لمسی, خرید اینترنتی گوشی لمسی کودکان, خرید اینترنتی گوشی کودکانه, خرید پستی گوشی بچه گانه, فروش اینترنتی موبایل, فروش اینترنتی موبایل بچه گانه, فروش اینترنتی گوشی بچه گانه, فروشگاه اینترنتی موبایل, قیمت موبایل بچه گانه, قیمت گوشی بچه گانه

تقویت هوش وحافظه


قیمت 18000 تومان




قیمت : 18,000  تومان
خرید پستی
  • فرهاد jj