منبع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری

منبع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری,

کلمات کلیدی

فصل دوم پایان نامه

پیشینه و فصل دوم پژوهش هوش هیجانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نمایش درمانی

مبانی نظری و فصل دوم پژوهش خود کار آمدی

مبانی نظری پژوهش شکاف دیجیتالی (فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل تعالی سازمانی EFQM

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب رایانه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتریان

مبانی نظری تحول در روانشناسی (پیشینه و فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل اگزیم بانکها (مدل آمریکایی)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مسئولیت پذیری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کم توانی ذهنی کودکان

مبانی و پیشینه نظری سازگاری و نا سازگاری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود متمایز سازی

مبانی نظری مهارت های زندگی (پیشینه و فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ریسک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعارض والد فرزندی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مبانی و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT )

مبانی نظری فناوری اطلاعات در سازمان

پیشینه و مبانی نظری پژوهش آموزش پیش دبستانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فراخنای توجه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیازسنجی آموزشی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت فرهنگ سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی

پیشینه نظری شادکامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهره وری در سازمان

  • ۰
  • ۰

ترجمه مقاله گسترش نوآوری

برچسب ها : ترجمه مقاله گسترش نوآوری , ترجمه مقاله گسترش نوآوری

ترجمه مقاله گسترش نوآوری
دسته: پژوهش
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 378 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 17

ترجمه مقاله گسترش نوآوری




لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

برای ارتباط با پشتیبانی از راههای زیر اقدام کنید و در کمترین زمان ممکن پاسخ بگیرید:

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما

 


ترجمه مقاله گسترش نوآوری

گسترش نوآوری:چگونه آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی با شکاف دانش در منابع حیاتی تطابق دارد - 2014


( 17 صفحه متن ترجمه شده به همراه متن اصلی وانگلیسی مقاله )


چکیده:

بسیاری از شرکت های اسپین آف دانشگاهی، تجربه کمبود منابع را داشته اند، که باعث کاهش رشد آن ها شده است. دراین مقاله ما منابع حیاتی که از بین رفته و دانش دریافتی برای حل و یا جلوگیری از دست رفتن منابع، برای درک بهتر علت کاهش رشد ، بررسی می کنیم.

در یک نمونه 105  تایی شرکت اسپین آف از نروژ و هلند دریافتیم که، شرکت های اسپین آف اغلب فاقد سه نوع از منابع و  مهارت های بازاریابی، مهارت های مدیریتی و (دانش در) سرمایه مالی هستند. ضخامت بالا از +نظر مدت برای بازاریابی و منبع مدیریتی در مقایسه با سرمایه مالی مشاهده شده است. ما همچنین یک روند را مشاهده کردیم که بازیابی دانش از طریق شبکه در آن هایی که بدون ساختار و یا پر هرج و مرج و بی نظم هستند اتفاق می افتد. با این حال، تطبیق بین کمبود منابع مالی و بازیابی مثبت بر رشد استغال شرکت اسپین آف گواهی می دهد.

کلمات کلیدی:

کمبود منابع- دانش شبکه ای- تطبیق- گشترش نوآوری.

1 – مقدمه:

بسیاری از شرکت های آکادمی که اسپین آف تجربه کوتاهی در منابع داشته اند که رشد آن ها کاهش یافته است. [1] و [2] و [3] رشد آهسته در تضاد با انتظارات سیاست های بالا در مورد شرکت های دانشگاهی اسپین آف است: آن ها دانش تجاری را در دانشگاه ها، افزایش اشتغال با تکنولوژی بالا و بهبود بوم شناسی کسب و کار در منطقه را توسعه دادند. در حالی که کمک به انتشار گسترده تر از فاوری های جدید و اغلب پایدار در جامعه می کند. از این رو مهم است که بینشمان را به پس زمینه و بستر رشد آهسته در میان شرکت های اسپین آف دانشگاهی افزایش دهیم.

این تحقیق این کار را با تجزیه و تحلیل مسئله تطبیق به دست آوردن دانش خارجی با منابع انجام می دهد که در زمینه گسترش نوآوری و گسترش دانش شبکه ای زیان دیده است. نوآوری و رشد به طور فزاینده ای به نتیجه فرایندهای تاملی بین طیف گسترده ای از احزاب مانند تامین کنندگان، پیمانکاران، رقبا، مشتریان و دانشگاه ها تبدیل شده است. [4] و [5] این تغییر به عنوان گسترش نوآوری، به عنوان استفاده از جریان هدفمند و دانش خروجی برای سرعت بخشیدن به نوآوری های داخلی و گسترش بازار برای استفاده از نوآوری های خارجی به ترتیب تصور شده است. [4] جدا از اجزای خارجی و داخلی نوآوری ممکن است به نفع فرایندهای جفت شده و یا همکاری با شرکا باشد. [6] با توجه به عدم منابع و رشد آهسته، شرکت های اسپین آف دانشگاهی در یک وضعیتی هستند. که خواستار اتخاذ برخی از حالت های گسترش نوآوری و گسترش دانش شبکه ای هستند. کار آفرینان اغلب فارغ التحصیلان دانشگاهی یا اعضای کارکنان دانشگاهی هستند که با عدم درک بازار و مهارت های بازاریابی،مهارت های مدیریتی و (دانش در مورد کسب) سرمایه مالی هستند. [3] و [7] آنچه که دراین خصوص به نظر می رسد مهم باشد. این است که کارآفرینان منابع با ارزش، دانش خاص را تشخیص می دهند. پژوهش حاضر با هدف پر کردن شکاف دانش در ادبیات را دارد.

Open innovation: how academic spin-off firms match incoming knowledge with knowledge gaps on critical resources - 2014

Abstract— Many academic spin-off firms experience
resource deficiencies that slow down their growth. In this
paper, we investigate the critical resources that are missing
and knowledge retrieved from networks to solve or prevent
missing resources, to better understand the causes of slow
growth. In a sample of 105 spin-offs from Norway and the
Netherlands, it is found that spin-off firms most frequently lack
three types of resources: marketing skills, management skills
and (knowledge on) financial capital. High severity in
terms of duration is observed for marketing and managerial
resources compared to financial capital. We also observe a
trend that knowledge retrieving through the network happens
in a somewhat unstructured and chaotic manner. However,
the matching between lack of financial resources and
retrieving knowledge on these resources tends to be effective,
as is witnessed by a positive influence on employment growth
of the spin-off firms.
Keywords—resource deficiencies; knowledge networks;
matching; open innovation

Abstract— Many academic spin-off firms experienceresource deficiencies that slow down their growth. In thispaper, we investigate the critical resources that are missingand knowledge retrieved from networks to solve or preventmissing resources, to better understand the causes of slowgrowth. In a sample of 105 spin-offs from Norway and theNetherlands, it is found that spin-off firms most frequently lackthree types of resources: marketing skills, management skillsand (knowledge on) financial capital. High severity interms of duration is observed for marketing and managerialresources compared to financial capital. We also observe atrend that knowledge retrieving through the network happensin a somewhat unstructured and chaotic manner. However,the matching between lack of financial resources andretrieving knowledge on these resources tends to be effective,as is witnessed by a positive influence on employment growthof the spin-off firms.Keywords—resource deficiencies; knowledge networks;matching; open innovation


خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : ترجمه مقاله گسترش نوآوری , ترجمه مقاله گسترش نوآوری

  • ۹۵/۱۲/۱۷
  • فرهاد jj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی