منبع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری

منبع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری,

کلمات کلیدی

فصل دوم پایان نامه

پیشینه و فصل دوم پژوهش هوش هیجانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نمایش درمانی

مبانی نظری و فصل دوم پژوهش خود کار آمدی

مبانی نظری پژوهش شکاف دیجیتالی (فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل تعالی سازمانی EFQM

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب رایانه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتریان

مبانی نظری تحول در روانشناسی (پیشینه و فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل اگزیم بانکها (مدل آمریکایی)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مسئولیت پذیری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کم توانی ذهنی کودکان

مبانی و پیشینه نظری سازگاری و نا سازگاری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود متمایز سازی

مبانی نظری مهارت های زندگی (پیشینه و فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ریسک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعارض والد فرزندی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مبانی و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT )

مبانی نظری فناوری اطلاعات در سازمان

پیشینه و مبانی نظری پژوهش آموزش پیش دبستانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فراخنای توجه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیازسنجی آموزشی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت فرهنگ سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی

پیشینه نظری شادکامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهره وری در سازمان

  • ۰
  • ۰

ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی

برچسب ها : ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی , ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی

ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی
دسته: پژوهش
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 3751 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 28

ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی




لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

برای ارتباط با پشتیبانی از راههای زیر اقدام کنید و در کمترین زمان ممکن پاسخ بگیرید:

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما

 


ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی - 2015

طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی - 2015

( 28 صفحه ترجمه مقاله به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )


چکیده:

در این مقاله یک سیستم ترمز برای انتقال اتوماتیک (AT) مبتنی بر خودروی الکتریکی ترکیبی (HEV) توسعه داده شده است و الگوریتم احیا کننده ی ترمز ارائه شده است که با در نظر گرفتن ویژگی های سیستم ترمز می باشد. سیستم ترمز نیازیه یک پدال داشته و می تواند امنیتی را ایجاد کند زیرا که یک ترمز هیدرولیک در چرخ های عقب وجود دارد. ترمز الکترونیکی نیز (EWB) در چرخ های جلوی وسیله نقلیه نصب شده است. مدل دینامیک ازHEV مجهزبه سیستم توسعه یافته دراین مطالعه به دست آمده اسیت و عملکرد به صورت شبیه سازی توسعه داده شده است. علاوه براین احیا کننده کنترل ترمزارائه شده است که می تواند افزایش بازیابی انرژی ترمز داشته و با در نظر گرفتن ویژگی های این سیستم ترمز هیدرولیک ارائه شده است. شبیه سازی و تست خودرو نشان می دهد که سیستم ترمز الگوریتم احیا کننده ترمز نیروی مورد نیاز ترمز را با انجام کنترل بین ترمز احیا کننده و ترمز اصطکاکی برآورده می سازد.

الگوریتم ترمز احیا کننده می تواند انرژی رابرای بهبود ترمز با افزایش شیب نیرو دربرابر پدال ترمز افزایش دهد. گرادیان نیروی ترمز باید براساس ویژگی های ترمز و ترمز احیا کننده و راحتی رانندگی تعیین شود.

کلمات کلیدی: کنترل- ترمز الکترونیکی (EWB)- خودروی الکتریکی ترکیبی (HEV)- ترمز هیدرولیک- ترمز احیا کننده

مقدمه:

ترمزاحیا کننده فناوری است که بهره وری سوخت از وسیله نقلیه الکتریکی را افزایش داده و مجهز به واحد ذخیره سازی انرژی باطری است. شرکت تقریبا گزارش داد که بزرگترین عامل برای بهبود بهره وری سوخت خودروهای الکتریکی ترکیبی در ترمز احیا کننده بوده که در حدود 35% بهبود بهره وری در کل انرژی را به وجود می آورد. مطالعات نشان می دهد که HEV به طور قابل ملاحظه ای کارایی سوخت را از 30 تا 40% از طریق ترمزاحیا کننده بهبود می دهد. با این حال نیروی ترمز مورد نیاز برای راننده نمی تواند فقط از طریق ترمز احیا کننده تضمین شود. و با توجه به محدودیت مختلف از جمله شارژ باطری و سرعت وسیله نقلیه رو به رو است. بنابراین ترمز اصطکاکی جداگانه که قادر به کنترل فعال در پاسخ ترمزاحیا کننده است براساس نیاز راننده می باشد.


Development of Brake System and Regenerative Braking Cooperative Control Algorithm for Automatic-Transmission-Based Hybrid Electric Vehicles

Abstract—In this paper, a brake system for an automatic transmission(

AT)-based hybrid electric vehicle (HEV) is developed, and
a regenerative braking cooperative control algorithm is proposed,
with consideration of the characteristics of the brake system. The
brake system does not require a pedal simulator or a fail-safe
device, because a hydraulic brake is equipped on the rear wheels,
and an electronic wedge brake (EWB) is equipped on the front
wheels of the vehicle. Dynamic models of the HEV equipped with
the brake system developed in this study are obtained, and a
performance simulator is developed. Furthermore, a regenerative
braking cooperative control algorithm, which can increase the
regenerative braking energy recovery, is suggested by considering
the characteristics of the proposed hydraulic brake system. A
simulation and a vehicle test show that the brake system and
the regenerative braking cooperative control algorithm satisfy
the demanded braking force by performing cooperative control
between regenerative braking and friction braking. The regenerative
braking cooperative control algorithm can increase energy
recovery of the regenerative braking by increasing the gradient of
the demanded braking force against the pedal stroke. The gradient
of the demanded braking force needs to be determined with
consideration of the driver’s braking characteristics, regenerative
braking energy, and the driving comfort.
Index Terms—Cooperative control, electronic wedge brake
(EWB), hybrid electric vehicle (HEV), hydraulic brake, regenerative
braking.
Abstract—In this paper, a brake system for an automatic transmission(AT)-based hybrid electric vehicle (HEV) is developed, anda regenerative braking cooperative control algorithm is proposed,with consideration of the characteristics of the brake system. Thebrake system does not require a pedal simulator or a fail-safedevice, because a hydraulic brake is equipped on the rear wheels,and an electronic wedge brake (EWB) is equipped on the frontwheels of the vehicle. Dynamic models of the HEV equipped withthe brake system developed in this study are obtained, and aperformance simulator is developed. Furthermore, a regenerativebraking cooperative control algorithm, which can increase theregenerative braking energy recovery, is suggested by consideringthe characteristics of the proposed hydraulic brake system. Asimulation and a vehicle test show that the brake system andthe regenerative braking cooperative control algorithm satisfythe demanded braking force by performing cooperative controlbetween regenerative braking and friction braking. The regenerativebraking cooperative control algorithm can increase energyrecovery of the regenerative braking by increasing the gradient ofthe demanded braking force against the pedal stroke. The gradientof the demanded braking force needs to be determined withconsideration of the driver’s braking characteristics, regenerativebraking energy, and the driving comfort.Index Terms—Cooperative control, electronic wedge brake(EWB), hybrid electric vehicle (HEV), hydraulic brake, regenerativebraking.


خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی , ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی

  • ۹۵/۱۲/۱۷
  • فرهاد jj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی