منبع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری

منبع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری,

کلمات کلیدی

فصل دوم پایان نامه

پیشینه و فصل دوم پژوهش هوش هیجانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نمایش درمانی

مبانی نظری و فصل دوم پژوهش خود کار آمدی

مبانی نظری پژوهش شکاف دیجیتالی (فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل تعالی سازمانی EFQM

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب رایانه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتریان

مبانی نظری تحول در روانشناسی (پیشینه و فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل اگزیم بانکها (مدل آمریکایی)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مسئولیت پذیری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کم توانی ذهنی کودکان

مبانی و پیشینه نظری سازگاری و نا سازگاری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود متمایز سازی

مبانی نظری مهارت های زندگی (پیشینه و فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ریسک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعارض والد فرزندی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مبانی و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT )

مبانی نظری فناوری اطلاعات در سازمان

پیشینه و مبانی نظری پژوهش آموزش پیش دبستانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فراخنای توجه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیازسنجی آموزشی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت فرهنگ سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی

پیشینه نظری شادکامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهره وری در سازمان

  • ۰
  • ۰

ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر

برچسب ها : ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر , ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر

ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر
دسته: پژوهش
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 169 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 10

ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر




لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

برای ارتباط با پشتیبانی از راههای زیر اقدام کنید و در کمترین زمان ممکن پاسخ بگیرید:

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما

 


ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر

جهانی شدن و مدیریت تغییر

( 10 صفحه متن ترجمه شده مقاله به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )

چکیده:

امروزه مفاهیم جهانی شدن و مدیریت فرهنگی دیگر تعجب آور نیست. نگرانی سازمان برای عملکرد، اغلب در اتخاذ تصمیمات رهبری سازمان از گزینه های استراتژیک است که فراتر از فضای ملی بوده و به میزان بیشتری در پدیده جهانی شدن تولید و بازارز و سرمایه تکیه می کند. موفقیت، تحت این شرایط مشروط بوده و تا حدی چشمگیر است و توسط بافت فرهنگی و صلاحت مدیریتی سرمایه گذاری است که جنبه هایی از این تنوع منجر به آداب و رسوم و باورها و سنت های محلی جدید می شود. ما در مقاله حاضر روند تجزیه و تحلیل جهانی سازی را که شامل شرکت های زیاد بوده و مشکلات ایجاد شده توسط تفاوت های فرهنگی موجود در کشور میزبان و اهمیت ادغام آن ها در گزینه های استراتژیک از سازمان های اختصاصی موفق بررسی خواهد شد.

کلمات کلیدی: مدیریت فرهنگی – جهانی شدن – منابع انسانی – مدیریت تغییر- شایستگی های مدیریتی.

GLOBALIZATION AND CHANGE MANAGEMENT

Abstract. Bringing forward the concepts of globalization and cultural management is no longer
surprising nowadays. The organizations’ concern for performance led frequently to adopting
some strategic options that go beyond the national space of origin and rely, to a greater extent,
on the globalization phenomenon of production, market and capital. The success, under these
circumstances, is conditioned, to an impressive extent, by the cultural context and by the
managerial competence of capitalizing the aspects that result from this diversity of values,
customs, beliefs and local traditions. We will analyze in the present article the process of
internationalization that involves more and more companies, the difficulties generated by the
cultural differences existent in the host countries and the importance of their integration in the
strategic choices of the successful economic organizations.
Key words: cultural management, globalization, human resources, management of change,
managerial competencies.

Abstract. Bringing forward the concepts of globalization and cultural management is no longersurprising nowadays. The organizations’ concern for performance led frequently to adoptingsome strategic options that go beyond the national space of origin and rely, to a greater extent,on the globalization phenomenon of production, market and capital. The success, under thesecircumstances, is conditioned, to an impressive extent, by the cultural context and by themanagerial competence of capitalizing the aspects that result from this diversity of values,customs, beliefs and local traditions. We will analyze in the present article the process ofinternationalization that involves more and more companies, the difficulties generated by thecultural differences existent in the host countries and the importance of their integration in thestrategic choices of the successful economic organizations.Key words: cultural management, globalization, human resources, management of change,managerial competencies.


خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر , ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر

  • ۹۵/۱۲/۱۷
  • فرهاد jj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی