منبع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری

منبع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری

دانلود انواع مبانی و پیشینه نظری,مرجع مبانی و پیشینه نظری,

کلمات کلیدی

فصل دوم پایان نامه

پیشینه و فصل دوم پژوهش هوش هیجانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نمایش درمانی

مبانی نظری و فصل دوم پژوهش خود کار آمدی

مبانی نظری پژوهش شکاف دیجیتالی (فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل تعالی سازمانی EFQM

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب رایانه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتریان

مبانی نظری تحول در روانشناسی (پیشینه و فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل اگزیم بانکها (مدل آمریکایی)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مسئولیت پذیری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کم توانی ذهنی کودکان

مبانی و پیشینه نظری سازگاری و نا سازگاری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود متمایز سازی

مبانی نظری مهارت های زندگی (پیشینه و فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ریسک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعارض والد فرزندی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مبانی و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT )

مبانی نظری فناوری اطلاعات در سازمان

پیشینه و مبانی نظری پژوهش آموزش پیش دبستانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فراخنای توجه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیازسنجی آموزشی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت فرهنگ سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی

پیشینه نظری شادکامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهره وری در سازمان

  • ۰
  • ۰

مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی

برچسب ها : مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی , مبانی نظری بازی های رایانه ای , کاربردهای آموزشی بازی های رایانه , کاربرد تربیتی بازی های رایانه ای , یادگیری دروس از بازی های رایانه ای , پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی
دسته: مبانی و پیشینه نظری
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 45 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 28

مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی




=======================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پزوژه ای
بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
=======================================================

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || filecero@gmail.com || فرم تماس با ما
=======================================================

 مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

خلاصه ای از کار:

بازی های رایانه ای

جوول(2005) بیان می کند که یک بازی می تواند به شکل زیر تعریف شود:

یک سیستم قاعده مند با خروجی های متغیر و قابل سنجش که در آن خروجی های مختلف به ارزشهای متفاوتی تخصیص داده می شوند، بازیکنان اقداماتی انجام می دهند تا بر نتایج تاثیر گذارند و احساس می کنند که به طور احساسی به نتیجه رسیده اند و پیامد یک فعالیت قابل مذاکره است (به نقل از احمد، 2011، ص 3،).

با توجه به نظر دبری (2007)، بازی های یارانه ای می توانند به گروههای مختلفی تقسیم شوند و وقتی ترکیب شوند قویا می توانند بازیکن را درگیر کنند.

  • نحوه ارائه و خط داستان

اکثر بازی های یارانه ای خط داستانی دارند که بازیکنان را شبیه سازی کنند. این خط داستان بازی کردن صرف نیست بلکه پایه و اساسی برای بازی کردن است.

  • مکانیک های بازی

مکانیک های بازی اشاره به اصول اصلی دارد که همه وظایف خاص درون بازی را در بر می گیرد، از جمله اینکه دنیای بازی فیزیکی چگونه رفتار می کند.

  • قواعد

.....................

کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای

بازی های دیجیتال پتانسیلی برای ایجاد محیط های فعال و جذابی را برای آموزش، پشتیبانی، حل مشکلات، فعالیت های گروهی و ارتباطی، به علاوه فراهم سازی یک چارچوب برای تمرین و یادگیری در حالات عدم موفقیت دارد. کاربرد تکنیک های بازی از جمله سطوح در حال افزایش سختی و بازخورد متنی، از یادگیری پشتیبانی می کنند و آنها می توانند انگیزه ی کاربران را با استفاده از چالش ها و جایزه ها و رقابت برانگیزند. بالاتر از همه، بازی های کامپیوتری فضاهای امنی  را فراهم می کنند که شاگردان می توانند در آن بازی کرده، کشف کنند، تجربه کسب کنند و سرگرم شوند. اما پیدا کردن بازی های مناسب برای زمینه های آموزشی ویژه، اغلب مسئله ساز است. بازی های سرگرم کننده ی تجاری برای تفریح طراحی شده اند و ممکن است بطور نزدیک نتایج آموزشی مطلوب را ترسیم کنند، و اکثر اساتید، زمان و یا تخصص برای ایجاد بازی های خودشان را ندارند. هزینه ی  خرید یا تولید بازی های کامپیوتری گران است و شاگردان، بویژه شاگردان فعال باتجربه، نیاز دارند تا به اثر خودشان متقاعد شوند. پس زمانیکه مزایای تئوریکی زیادی

.......................

یادگیری دروس از بازی ها

پیشرفت ها در فناوری های دیجیتال مثل رایانه، فناوری های سیار مانند موبایل و فناوری های مخابراتی باعث شده است که قرن 21 به صورت امکانات نامحدود در اختیار افراد باشد. بخش آموزش و پرورش نیز مزایایی از این پیشرفت های فناوری کسب کرده است. آموزش های کلاسی با ابزارهای دیجیتال ترکیب شده است تا فرصت های یادگیری دروس پویا و خلاق برای دانش آموزان فراهم شود. یکی از جنبه های اصلی پیشرفت فناوری که پتانسیل استفاده در یادگیری را دارد، یادگیری بر پایه بازی های رایانه ای می باشد (اسچاف[1]، 2012، ص 51،).

...................

بازی های رایانه ای و خلاقیت

روش های آموزشی در بسیاری از سطوح همچنان به شکل سنتی ارائه می شود و این باعث فقدان تأثیرات مطلوب در این عصر و کاهش خلاقیت فراگیران می شود که عمدتا به خاطر کمبود انگیزه آنها است. امروزه دانش آموزان در محیطی رشد می کنند که به طور چشمگیری با نسل های قبلی در استفاده از فناوری های آنلاین که در همه جا حاضر است، متفاوت می باشد (سانچو و همکاران[2]، 2008، ص 1،).

عصر حاضر عصر فناوری هایی است که حاصل ابداع و تفکر خلاق انسان هاست. بازی های رایانه ای تاثیر زیادی بر خلاقیت انسانها به ویژه کودکان دارد. تحقیقات زیادی در مورد تاثیر بازی های رایانه ای بر ابعاد خلاقیت کودکان صورت گرفته و نتایج حاصل، حاکی از افزایش عامل " اصالت " و عامل " انعطاف پذیری " در خلاقیت کودکان بوده است. لذا می توان فرآیند آموزش و فعالیت های کودکان را در این زمینه هدفمند و معنادار کرد. همچنین فرآیندهای شناختی گوناگونی چون خلاقیت و قدرت تخیل آنها را غنا بخشید.

..........................

بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی

یکی از خصوصیات برجسته برای همه جوانان و نوجوانان در تمام دنیا این است که دنیا را مانند یک بازی درک می کنند و هر چیزی را از طریق بازی یاد می گیرند. در نتیجه بازی زبان معمول برای بچه ها می باشد که از طریق آن فیزیک خود، ذهن خود و بسیاری از خصوصیات روانی، اجتماعی را پرورش می دهند. با پیشرفت تکنولوژی در عصر ما ، بازی ها هم به سمت بازی های تکنولوژیکی گرایش یافتند. معمول ترین فناوری که در این عصر در همه خانه ها یافت می شود، رایانه و بازی های رایانه ای است (پپه[3]، 2011، ص 657،).

یک بازی آموزشی بازی است که برای اهداف آموزشی طراحی شده است که ترکیب شده از عناصر بازی، تفریح و یادگیری به طور همزمان است. این امر محتوای آموزشی، اصول یادگیری و بازی های یارانه ای را در هم ترکیب می کند(پرنسکی[4]، 2001، به نقل از احمد، 2011، ص 4،). یادگیری دیجیتالی مبتنی بر بازی، هم برای آموزش و هم برای تفریح و لذت بردن ساخته می شوند. یکی از مزیت های بازی آن است که مشارکت کنندگان می توانند آرامش داشته باشند و در محیطی پاسخگو به یادگیری بپردازند.

....................

منابع:

امینی فر، ا.، صدق پور، ب و دباغ، ح. 1391. تأثیر بازی رایانه ای بر انگیزه و پیشرفت ریاضی دانش آموزان. نشریه علمی، پژوهشی فناوری آموزش، سال ششم، جلد 6، شماره 3، صص 177-184.

جوادی نیا، ع.، عرفانیان، م.، عابدینی، م و بیجاری، ب. 1391. تأثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. مجله آموزش در علوم پزشکی، دوره دوازدهم، شماره 8، صص 598-606.

...........................


[1]- Schaff

[2]- Sancho et al.

[3]- Pie

[4]- Persenki


لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : مبانی نظری بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، یادگیری دروس از بازی ها، بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی , مبانی نظری بازی های رایانه ای , کاربردهای آموزشی بازی های رایانه , کاربرد تربیتی بازی های رایانه ای , یادگیری دروس از بازی های رایانه ای , پیشرفت تحصیلی

  • ۹۶/۱۱/۰۴
  • فرهاد jj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی